tisdag 16 september 2008

I'm not a piece of ass

Ännu en promenad. Det finns inget bättre än promenader med spännande människor. Idag var det så spännande så det blev två varv runt sjön. Temat på snacket bör censureras för allas trevnad.

Vissa saker stör mig. jag hatar att vara förvirrad. Hade väldigt gärna haft en liten figur som satt i mitt huvud som sa åt mig exakt hur jag skulle agera i vissa situationer.

Lite från den nya låten som jag fastnat för.
Tyvärr fortfarande katy perry.... Men jag rår inte för det.

If you want me, I'm not a piece of ass, a one night stand, a storage ship
I think you better walk by, tonight
Oh, no.
If you want me, then stop begging I don't put out for charity
If you want me there's no discount price tonight
But I don't need your dollar bills I just want something real
Cuz, nothing's free, except a lovin' me

Inga kommentarer: