lördag 24 maj 2008

Eller så inte

Jag kan börja med att säga att jag inte ser mig själv som ett av guds bästa underverk, men kvällen ifråga har fått mig att börja fundera.

I afton så har det varit cocktailafton på balkongen. Hur trevligt som hellst. Men sen skulle vi tydligen ut. Det var här problemen startade. Vi bestämmde oss för att gå ut på stadens mest mytomspunna slem ställe. Förr i tiden trivdes jag nere i denna unkna grotta. Men nu visste jag inte ens vart jag skulle ta vägen. Redan i dörren kände jag att paniken inte var långt borta. Inte en läcker människa så långt ögat kunnde nå. Alla hur packade som hellst. Den ena mer återanvänd än den andra. Jag ångrar att jag inte tog med kameran. Då hade jag kunnat lägga upp bilder så att folk förstått.

Dessutom kallas ställen för kött marknaden..... Ett säg som jag absolut inte kan förstå mig på. För jag hade hellre tagit en kanyl med arsenik i armvecket än gå hem med nån från "grottan". Vider!

Jag testade S lilla grejj och presenterade mig som Fedrik, när en full fristads jacka rumlade fram till mig och skulle skacka hand. Svar till S, din grej funkar han reagerade inte ens.

Och vad vill utbytes studenterna? Bara för att du råkar vara fransmann så är det inte okej att lägga handen på nåns röv. Usch fy, blä.

Personligen längtar jag bara till nästa helg. Då smäller det.

Dagens citat: Jada, jada, jada sen råkade jag ligga med honom ( Vadå råka??)

Peace

Inga kommentarer: