måndag 19 maj 2008

Ljuva måndag

Som salt i ditt te, som ketchup på pannkakorna, och som sköntaxering lagom inför sommaren. Så är måndagar för mig. Skrattar man bara åt det kan det finnas en risk att man överlever det utan att bli allt för bitter.

Jag startade dagen med att laga ett hål hos tandläkaren. Det som inte var allt för uppskattade ingridienser i detta drama är att jag är sprut rädd(ingen bedövning) Hålet upptäcktes nångång under 2006 (hade hunnit lagrats ett tag). Fy vale. Men Som tur var Tandläkaren väldigt snäll mot mig.

Sen har dagen bara dragits ut i en enda sörja.

Dagens planeringar har mestadels fokuserats runt en spruta man ska ta i magen för att bli brun, kåt och smal. men som jag skrev innan så är jag sprut rädd.

Dagens citat: det man inte mår dåligt av, det vet man inte om.

Inga kommentarer: