tisdag 27 maj 2008

Kerstin åker moppe

Jag har gjort mig iordning för att gå och träna. Men jag vet inte vad det är som håller mig tillbaka. Varför är människosläktet så slött? Är det för att vi ska ligga hemma och lagra fett för våran överlevnad? För i sånna fall kan jag skylla på min överlevnads instinkt???

Sönagar är våran bio dag. I söndags blev det den mytomspunne Indiana Jones. Jag diggade hans byxor nå fruktansvärt. Ser ut att vara av riktigt härligt matrial. Men efter som att jag är en eld själ precis som thomas wiie så berättar jag under inga omständigheter slutet på filmen. Över lag så var jag helt säker på att jag sett den tidigare. Samma story fast utan ailiens....National treasure 2...Är det bara jag eller?

Lördags natt efter krogen startade jag någonting jag inte riktigt kunde hantera och de ångrar jag grymt mycket nu....ågren....More to come about that.

I helgen smäller det. Spänn fast dig Kerstin!

Inga kommentarer: