onsdag 25 juni 2008

Det våras för bitchen

Det är på hög tid att bitchen i oss alla kryper fram och fräser av. Varför vara så uppstyrda och korrekta hela tiden? Om man frågar min karl tror jag att han hade haft åsikten att jag ska gräva ner min insides demon bitch djupt ner i marken. Men hade vi lyssnat på våra män hade vi fortfarande haft päls runt kroppen ( knappast mink) och ylat upp mot månen samtidigt som vi hade festat på grillad råtta. Jag säger inte att bitches har lett våran värld mot utvecklingen vi har idag. Men jag tror även den kreativaste mannen behöver lite strikt guidning i livet. Jag tycker vi är way för snälla och håller oss strikt innanför linjerna i målarboken.

Ut och skrik ifall nån trampar er på tårna, be för guds skull inte om ursäkt för att ni råkade gå "under" nåns fot. Och vill ni inte hälsa på nån på stan. Men gör inte det då.

Inga kommentarer: