onsdag 11 juni 2008

Igår blev det lite gossip girl maraton med min älskade syster. Hon bjöd på en buffe av ipren, strepsil, rinexin och annat dylikt. Till det serverades det även mängder av näsdukar och klagomål. En riktigt trevlig afton. Det rundades av med tacos.

Även fast jag inte är ett fotbolls fan så lyckades jag inte ducka gårdagens match. Jag måste säga att sveriges andra mål var bland det mest ouppstyrda genom världs historia. Nästan så att man fick skämmas.Det såg då ut som att Hansson iallafall gjorde det. Men det första satt riktigt fint, precis där det skulle. Jag är så insatt i denna sport så att jag han somna till 4 gånger under andra perioden. Men när zlatan kicka in den så blev jag brutalt uppväckt av ett gäng testosteron snubbar som slängde sig i taket.

Peace

Inga kommentarer: