måndag 30 juni 2008

blomplantering och krigsminne

Min karl står och lagar mat och utropar könsord. Ticks?
Lite ovant att se honom. Min bild av min sambo har varit "han med dreadsen" nu när dreadsen är borta efter 7 år känns det som sagt lite ovant.

Förra veckan blev det tre turer till boden. Det har nog inte inträffat sedan jag fick för mig att jag skulle gå gymnasiet där. Boden är inte vackert. Men den lilla staden har ändå en slags charm. En död charm. Första turen var på tisdagen. Min vän hade sett fel på nordpolens öppetider. Så när vi anlände till badhuset låste dom dörren mitt framför näsan på oss. Andra turen gick till farmor. Där talades det om tyska krigsminnen och blomplantering. Tredje turen gick till ett öppet badhus på söndagen. Go Boden!
Dissade dock boden alive stenhårt.

Inga kommentarer: