onsdag 18 juni 2008

Så länge man försöker

Det spelar egentligen ingen roll vad man säger när man har gjort nånting dumt mot sin partner. Iallafall inte när man har gjort nånting dumt mot mig. jag kan förlåta osv. Men med min fantasi så finns det senarium efter senarium i mitt huvud. Men låt han utan synd kasta första stenen. Jag står mållös med stenen jag precis tänkt slunga iväg som fastklistrad i min hand och tankarna bara snurrar.

Anledningen till att jag gjorde en sceen idag var för att så skulle man naturligt göra ( i min värld ) men det var ändå nånting som känndes konstigt, som att jag skojjade på djupaste allvar. Det kanske är så att jag från grund oh botten förstörde tillräkligt mycket från början.

Man är inte mer än människa, en del är lite mer människa än andra. Det är lätt att vara skenhelig och jag lever efter två grundregler. Så som du behandlar andra ska du vara beredd på att bli behandlad själv...Sen har vi då kasta sten teorin.


Det jag försöker komma fram till är att jag är en fejk svartsjuk idiot.

Vad får man ta hem för saker? ( funderar över barn på nyheterna)

Jag trivs det liv jag lever. Tänk om nån snor det...... Så kriminell som vår värld har blivit.

Min sambo kommer bli rånad i NY, det känner jag på mig. Jag kanske snor hans biljett och åker själv istället. Ingen törs ju råna mig.

Inga kommentarer: