söndag 8 juni 2008

Vad hände?

Hela veckan bara svischade förbi mig med massor av jobb och trevliga kvällar med dimmiga avslut. Nu har jag lovat mig själv en vit period. Jag har inte satt upp något slutgiltig tid på denna period för jag har en tendens att bryta sådanna uppsatta riktlinjer.
Kanske pressa lite på gymmet och dricka mycket vatten.

Tänk vad vissa människor bevisar folks fördommar. Tillexempel i dag när jag och några trötta vänner hade slagit oss ner på favorit frukost stället, entrade en samling Japaner lokalen och fotade menyn?!?! Vem gör så?

40-års kalaset var riktigt trevligt. Fast det som var mest festligt var att partytältet lyfte och blåste iväg medans vi satt under det och åt. Vi får inte glöma kareoken, det var nära på underbart. Sen råkade det bli lite clubbande också, det var väldigt mycket folk men absolut inte mitt slags folk. Marioriteten var ungt och fult.

Det är söndag idag......men ingen bio. Det blir lite hyrfilm( får väl duga) Jag tycker inte om att bryta mönster alls.

Jag drömmer konstiga drömmar och det kryper i min kropp. Jag kan knappt betee mig. jag vill så mycket. Måste hålla mig från att göra allt för spontana saker.

Inga kommentarer: